سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین کس به دوستی، آن است که سودش برای تو و زیانش برای دیگری باشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

تهران / واحد مرکزی خبر / اقتصادی 1391/08/30
موسسه رتبه بندی اعتبار مالی فیچ ریتینگ اعلام کرد اگر جمهوریخواهان و دموکرات در کنگره آمریکا نتوانتد اختلافات خود را بر سر تنظیم بودجه حل کنند ،زمینه برای رکود اقتصادی این کشور فراهم خواهد شد.
اگردموکرات ها و جمهوریخواهان آمریکا در کنگره این کشور نتوانند تا پایان سال دو هزار و دوازه ،در خصوص چگونگی تنظیم بودجه به توافق برسند، به طور خودکار، روند کاهش هزینه های عمومی دولت ،حذف تخفیف های مالیاتی وافزایش مالیات ها به اجرا گذاشته می شود .درآمد ناشی از افزایش مالیات ها و کاهش هزینه های عمومی دولت در سال باید در مجموع به حدود ششصد میلیارد دلار برسد، مبلغی که از نظر درصدی، چهار درصد کل تولید ناخالص داخلی این کشور را تشکیل می دهد.نگرانی سرمایه گذاران نیز از آن جهت است که اجرای چنین قانونی با توجه به آنکه پول هنگفتی از چرخه اقتصاد آمریکا را خارج می کند، بر رشد اقتصادی این کشور و به تبع آن ،بر رشد اقتصادی جهان به علت تاثیرگذاری بالای اقتصاد آمریکا بر اقتصاد جهان ، تاثیر منفی بگذارد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، موسسه رتبه بندی اعتبار مالی فیچ ریتینگ در گزارشی اعلام کرد در صورتی که نمایندگان جمهوریخواه و دموکرات در کنگره آمریکا نتوانند اختلافات خود را حل کنند و در واقع به پرتگاه بودجه ای برسند میزان تولید ناخالص داخلی این کشور در مقیاس سالانه دو درصد کاهش خواهد یافت و نرخ بیکاری در بین جمعیت فعال این کشور از ده درصد بیشتر می شود.
162/153


91/8/30::: 8:2 ع
  
  

تهران / واحد مرکزی خبر / ورزشی 1391/08/30
آندره آ استراماچونی سرمربی و آنتونیو کاسانو مهاجم تیم فوتبال اینتر ایتالیا به سبب توهین به داور در بازی مقابل کالیاری با محرومیت هایی رو به رو شدند.
کاسانو به سبب توهین به داور بازی به هنگام رفتن به رختکن پس از بازی روز یکشنبه از حضور در دو بازی و استراماچونی از نشستن بر روی نیمکت اینتر در یک بازی محروم شدند. ادامه مطلب...

91/8/30::: 8:2 ع
  
  

کریم انصاری فرد می‌گوید باید مانند حمایتی که پیش از دیدار با کره جنوبی انجام شد حواسمان به تیم ملی باشد تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کریم انصاری فرد در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره پیروزی دیشب این تیم برابر ذوب آهن اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که دومین برد پیاپی را به دست آوردیم و توانستیم باز هم به روند خوب خود در لیگ ادامه دهیم. بازیکنان تلاش زیادی کردند و در نهایت مزد این تلاش را گرفتیم.

 

وی درباره شکست تیم ملی برابر ازبکستان گفت: اگر از الان همه بخواهیم علیه تیم ملی باشیم و بگوییم که به جام جهانی نمی‌رویم سودی برای ما ندارد. به نفع همه است که به جام جهانی برویم. درست است که دو بازی در زمین حریفان‌مان داریم اما ایرانی‌ها همیشه نشان داده‌اند که کارهای سخت را بهتر انجام می‌دهند. امیدوارم با دعای خیر مردم نتایج خوبی به دست بیاوریم.

 

انصاری فرد درباره عملکرد ایران در بازی با ازبکستان گفت: در آن روز توپ‌هایمان به گل نرفت و ازبک‌ها تنها از روی یک ضربه کاشته به ما گل زدند. از الان باید به فکر بازی با قطر باشیم و همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در این بازی هم به برد دست پیدا کنیم. شما ببینید برای بازی با کره چقدر از یک بازی سخت خوب پیروزی ساختیم. همه این‌ها به این دلیل بود که پیش از بازی با کره جنوبی همه متحد بودیم و از رسانه‌ها و مردم گرفته تا مسئولان و حتی تلویزیون برای پیروزی در این بازی یکدل شده بودیم.

 

مهاجم پرسپولیس افزود: اگر در این سه بازی باقی مانده هم همین طور با هم اتحاد داشته باشیم بدون شک به جام جهانی می‌رویم. من قبول ندارم که برخی می‌گویند بازیکنان تیم ملی در بازی با ازبکستان مغرور بوده‌اند. شما که از بیرون بازی را نگاه می‌کردید شاید فکر می‌کردید می‌توانیم کارهای راحتی انجام دهیم اما در زمین شرایط سخت بود.

 

وی درباره دو بازی خارج از خانه ایران در این مرحله هم گفت: من در این چند سالی که در تیم ملی بودم به هر کشوری که رفتیم حامیان تیم ملی حضور داشتند. البته هیچ جا مثل ورزشگاه آزادی نمی‌شود اما همین که دعای خیر مردم پشت سر ما باشد برایمان از هزار تشویق بهتر است.


91/8/30::: 6:45 ع
  
  

به گزارش ایرنا، ?کریم انصاری فرد? عصر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس تهران، تمام تلاش خود را برای صعود به این رقابت ها به کار خواهند گرفت اما این مساله کافی نیست، اظهار داشت: به طور یقین راهیابی تیم ملی فوتبال به جام جهانی به سود همه خواهد بود، از این رو همه باید دست به دست هم داده و از این تیم حمایت کنند.

وی ادامه داد: ما بازی های سختی پیش رو داریم و برای کسب موفقیت در 3 بازی آینده به حمایت مردم، مسوولان و رسانه ها نیاز داریم و اگر این مهم صورت نگیرد، به طور حتم با مشکل روبه رو خواهیم شد.

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران در همین ارتباط به وحدت میان مردم، رسانه ها و مسوولان پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی اشاره کرد و افزود: در آن بازی همه از تیم ملی حمایت کردند و ما در پایان و در حالی که تیم 10 نفره شده بود، برابر تیم کره جنوبی به برتری رسیدیم نتیجه ای که کمتر کسی به آن رای داده بود. ادامه مطلب...

91/8/30::: 6:45 ع