سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همگان را به شتاب خواهانند و همگان مهلت جویانند ، و همه را وقتى معین نهاده‏اند و آنان درنگ مى‏کنند و از کار باز ایستاده‏اند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

هادی عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: وقتی گزارش فارس را در مورد وضعیت تیم ملی و بازیکنان خواندم تصمیم گرفتم که از کی‌روش عذرخواهی کنم. من می‌خواهم واقعیت را هم بگویم اینکه با ما تماس گرفته شد و گفتند که از مردم عذرخواهی کنید که این کار را هم کردم. اما بعد دوباره  گفته شد که باید این عذرخواهی کتبی باشد که من لزومی به عذرخواهی کتبی نمی‌بینم زیرا اکنون در یک رسانه معتبر که فایل صوتی‌ام در اختیار دارد، از کی‌روش عذرخواهی می‌کنم و اگر بخواهند حاضرم در گفت‌وگو با تلویزیون هم همین حرف‌ها را تکرار و از سرمربی تیم ملی عذرخواهی کنم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران افزود: لزومی به عذرخواهی کتبی نیست، در هیچ جای دنیا چنین کاری نمی‌شود اگر هم از کی‌روش عذرخواهی می‌کنم به خاطر مطالبی است که امروز خبرگزاری فارس در مورد تیم ملی نوشت و من برای آنکه فرهنگ ایرانی‌ام را نشان دهم در قبال اشتباهی که کردم از کی‌روش عذرخواهی می‌کنم. او از من بزرگتر است و از او در این دو سال چیزهای زیادی یاد گرفتم. صد بار دیگر هم بخواهند از سرمربی فوتبال ایران عذرخواهی می‌کنم اما عذرخواهی کتبی را قبول ندارم. ادامه مطلب...

92/2/26::: 2:3 ص
  
  

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ فرانک لمپارد 34 ساله که به دلیل آسیب دیدگی جان تری، بازوبند کاپیتانی چلسی در دیدار امشب (چهارشنبه) مقابل بنفیکا در فینال لیگ اروپا را به دست خواهد بست، در آستانه امضای قراردادی یک ساله با آبی‌های لندن قرار گرفته است.

او همچنین روز شنبه با به ثمر رساندن 2 گل دیگر و با شکستن رکورد گلزنی باشگاه، نام خود را در کتاب رکوردهای باشگاه به ثبت رساند.

بر اساس اعلام نشریه تلگراف، لمپارد علاقمند بود قرارداد خود را به مدت 2 سال تمدید کند ولی سران باشگاه بر این موضوع که قرارداد وی یک ساله تمدید شود تاکید دارند. پیش از این شنیده شده بود که لمپارد قصد دارد برای ادامه دوران فوتبال خود راهی لس آنجلس گلکسی در لیگ حرفه‌ای آمریکا شود.


92/2/26::: 2:3 ص
  
  

‌محسن فروزان در مورد انتخاب حمید زینی‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید تراکتورسازی تبریز گفت:‌ به نظر من زینی‌زاده بهترین گزینه برای مدیرعاملی تراکتورسازی بود. او در زمان جعفری نیز در باشگاه فعالیت داشت و به خوبی از مسائل باشگاه آگاه است. کادر مدیریتی خوبی برای باشگاه انتخاب شده و امیدوارم با درایت زینی‌زاده تراکتورسازی در فصل آینده به موفقیت برسد.

وی در مورد صحبت‌های جعفری که اعلام کرده بود اولیویرا با بازیکنانی که رابطه بیشتری داشت میدان می‌داد، عنوان کرد:‌ جعفری بعد از 7-8ماه که این مسئله را می‌دانست تازه آن را اعلام کرده است. خودم به ایشان گفته بودم که این مسئله در تیم وجود دارد. اولیویرا یک سال من را از فوتبال عقب انداخت و به تراکتورسازی نیز ضربه زد، او دل هواداران را نیز شکست.

فروزان تأکید کرد: می‌گفتم اولیویرا در تفکراتش رفیق‌بازی حرف اول را می‌زند اما به من اعلام می‌شد حاشیه دارم و به این خاطر چنین صحبتی را بیان می‌کنم. مسئولان باشگاه می‌گفتند از این موضوع اطلاع دارند اما اقدامی نمی‌کردند. تمامی بازیکنان اعلام کردند ویکتور کمک مربی و پائولو مربی دروازه‌بانان برای تیم حاشیه درست می‌کنند و به اولیویرا آمار غلط می‌دهند. بعد از 8 ماه تازه این مسئله اعلام می‌شود که متأسفانه کار از کار گذشته‌ است. تراکتورسازی پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر را داشت و می‌توانست بهترین نتایج را در لیگ قهرمانی آسیا کسب کند.

دروازه‌بان تراکتورسازی خاطرنشان کرد: به مردم تبریز اعلام می‌کنم 8 ماه به ناحق بیرون نشستم و هیچ چیز نگفتم، متأسفانه در حالیکه می‌توانستیم بهترین نتایج را بگیریم این مشکلات برایمان دردسر ساز شد. مسائلی که 8 ماه پیش اعلام کردم.


92/2/23::: 6:48 ع
  
  

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان امروز (دوشنبه) در تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رباط صلیبی‌ فرکی در دورانی که فوتبال بازی می‌کرد ادامه مطلب...

92/2/23::: 6:47 ع