سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند بی کردار، مانند چراغی است که خود را می سوزاند و به مردم روشنی می دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

باشگاه استقلال مدتی است که برای پرداخت پول رینالدوی پرویی که چند سال قبل پیراهن این تیم را بر تن داشت و به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرده، دست به کار شده است.

مسئولان استقلال که پیش از این به دلیل پرداخت نشدن پول از سوی صرافی که باید این پول را به حساب بازیکن موردنظر انتقال می داد و این کار را نکرده، از سوی فیفا به کسر امتیاز تهدید شده اند با رایزنی های صورت گرفته برای پرداخت این پول مهلت گرفتند.

طبق صحبت هایی که باشگاه استقلال با فدراسیون فوتبال داشته قرار شده از طریق روابط بین الملل فدراسیون پول رینالدو به حساب وی پرداخت شود.


91/11/30::: 1:43 ع
  
  

هفته بیست و هفتم از رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، روزهای پنجشنبه تا شنبه پیش رو برگزار می شود و هر چهار تیم مدعی در این هفته در وضعیت میزبان به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این هفته استقلال صدرنشین که با اختلاف سه امتیاز نسبت به تیم دوم جدول در صدر جای گرفته، پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفتی خواهد بود که در انتهای جدول جا خوش کرده و به نظر می رسد استقلال کار چندان سختی در این هفته پیش رو نداشته باشد.

استقلالی ها در دیدار رفت در آبادان با نتیجه دو بر یک به برتری رسیده و در این بازی نیز در اندیشه کسب سه امتیاز و تثبیت جایگاه نخست خود در جدول رده بندی هستند.

تراکتورسازی تبریز نیز که با غلبه بر گهر دورود در هفته بیست و ششم و شکست سپاهان از پرسپولیس در این هفته، رده دومی را از این تیم بازپس گرفت برای حفظ این رده به دنبال سه امتیاز بازی با فجر سپاسی خواهد بود.

البته تراکتورسازی در این بازی نیم نگاهی هم به صدرنشینی در جدول خواهد داشت و این امکان برای این تیم وجود دارد تا با برتری مقابل حریف این هفته و باخت استقلال مقابل صنعت نفت به صدر جدول صعود کند که البته کمی بعید به نظر می رسد. ادامه مطلب...

91/11/30::: 1:43 ع