سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شتابزدگی را واگذار و در حجّت بیندیش و خود را از پریشان گویی نگاه دار، تا از لغزش ایمن بمانی . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

وحید شمسایی نزدیک به دو ماه پیش پیشنهاد بازی از تیم فوتسال شنژن نانلینگ چین دریافت کرد و با توجه به رقم پیشنهادی، آن را پذیرفت. البته آقای گل جهان قصد دارد بعد از دوری تقریبا دو ساله به میدان برود و از این رو به نظر می‌رسد کار دشواری را پیش‌رو داشته باشد. او که در روزهای ابتدایی سال 92 به چین سفر کرده، اکنون تمرین‌هایش را با شنژن دنبال می‌کند و قرار است از یک هفته دیگر برای این تیم در رقابت‌های انتخابی جام باشگاه‌های آسیا در مالزی بازی کند. گفت‌وگویی را با کاپیتان 37 ساله تیم ملی در حالی که در چین به سر می‌برد انجام داده‌ایم که متن کاملش را در ادامه می‌خوانید:

* ابتدا در مورد وضعیتتان در چین توضیح بدهید.

- من از چهارم فروردین، تهران را به مقصد چین ترک کردم و از پنجم در اینجا مستقر شدم. قرارداد را هم در همان ایران به صورت اینترنتی امضا کردم و آنها پیشنهاد خوبی را برای بازی در مرحله مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا داده بودند. من نیز به خاطر پولی که در فوتسال چین ردوبدل می‌شود به اینجا آمدم تا یکسری بازیکن و مربی ایرانی دیگر نیز در آینده به چین بیایند. به هر حال من با این نیت آمده‌ام و می‌خواهم رابطه ای بین فوتسال ایران و چین برقرار شود. افراد بزرگی در فوتبال هم مثل مارچلو لیپی در این کشور فعالیت می‌کنند. چینی‌ها به دلیل سابقه خوب من به دنبالم آمده اند.


92/1/17::: 1:9 ع
  
  

ورزشکاران 8 استان کشور برای حضور در اولین مرحله اردو آمادگی تیم ملی فراخوانده شدند که تمرینات خود را از فردا و در محل کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین زیر نظر فریبا سلیمانی و لیلا شمشه آغاز می‌کنند.

شیوا آزاد فدا نیز به عنوان مشاور فنی در کنار تیم حضور دارد و سرپرستی اردو بر عهده فاطمه آقامیری است. ادامه مطلب...

92/1/17::: 1:9 ع
  
  

جام ورزشی، اسماعیل حلالی بازیکن سابق پرسپولیس افزود : من وهمسرم قصد داریم که لباسهای قدیمی مان را برای عید امسال استفاده کنیم اما به اجبار برای دوپسرم لباس خریدم

 

حلالی درباره کمک به اهالی خانه در خانه تکانی گفت : فعلاً که خانه را تکان ندادیم. انگار عیدنیست و شور و ذوقی برای آغاز سال جدید در خانه ما وجودندارد بازیکن سابق استقلال در خصوص نخستین جایی که براب دیدوبازدیدعیدمیرود ،‌گفت : عید امسال قراراست به همراه خانواده ام به تبریز برویم ودر اولین فرصت به دیدار پدر ومادرم می روم .

 

حلالی در مورد رسم ورسومات مردم تبریز در ایام عید گفت : اکثرمردم تبریز لحظه سال تحویل را در خانه بزرگانشان جمع می شوند وآغاز سال جدید را در کنار هم جشن می گیرند .

 

وی درباره سال 92به نام سال مار بیان کرددرسال مار همه یکدیگر را نیش می زنند

 

حلال درباره بهترین خاطره اش در ایام عید افزود یک مادر بزرگ داشتیم که اول عید به خانه اش می رفتم . وی زیاد غر می زد و من به زور ازش عیدی می گرفتم .

 


92/1/13::: 1:13 ص