سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بسیار یاد خداوند ـ عزّوجلّ ـ کند، خداوند، دوستش خواهد داشت، و هرکه بسیار یاد خدا کند، برایش دو برائت نامه نوشته خواهد شد : برائتی از دوزخ و برائتی از نفاق . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

هادی عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: وقتی گزارش فارس را در مورد وضعیت تیم ملی و بازیکنان خواندم تصمیم گرفتم که از کی‌روش عذرخواهی کنم. من می‌خواهم واقعیت را هم بگویم اینکه با ما تماس گرفته شد و گفتند که از مردم عذرخواهی کنید که این کار را هم کردم. اما بعد دوباره  گفته شد که باید این عذرخواهی کتبی باشد که من لزومی به عذرخواهی کتبی نمی‌بینم زیرا اکنون در یک رسانه معتبر که فایل صوتی‌ام در اختیار دارد، از کی‌روش عذرخواهی می‌کنم و اگر بخواهند حاضرم در گفت‌وگو با تلویزیون هم همین حرف‌ها را تکرار و از سرمربی تیم ملی عذرخواهی کنم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران افزود: لزومی به عذرخواهی کتبی نیست، در هیچ جای دنیا چنین کاری نمی‌شود اگر هم از کی‌روش عذرخواهی می‌کنم به خاطر مطالبی است که امروز خبرگزاری فارس در مورد تیم ملی نوشت و من برای آنکه فرهنگ ایرانی‌ام را نشان دهم در قبال اشتباهی که کردم از کی‌روش عذرخواهی می‌کنم. او از من بزرگتر است و از او در این دو سال چیزهای زیادی یاد گرفتم. صد بار دیگر هم بخواهند از سرمربی فوتبال ایران عذرخواهی می‌کنم اما عذرخواهی کتبی را قبول ندارم.

وی در مورد اینکه قبول دارد که بین فدراسیون فوتبال و تیم ملی و بازیکنان فاصله افتاده است، گفت: برای من که این اتفاق افتاده است در جایی خواندم که گفته‌اند ما حاضر به عذرخواهی نیستیم اما من خطاب به کی‌روش می‌گویم به خاطر ترک اردو و عدم خویشتن‌داری و کار عجولانه‌ای که انجام دادم از سرمربی تیم ملی عذرخواهی می‌کنم تا فرهنگ ایرانی‌ام را به رخ بکشم. این عذرخواهی به خاطر بازگشت به تیم ملی نیست، بلکه به خاطر اشتباهی که کرده‌ام، این کار را می‌کنم.

عقیلی در مورد اینکه علی کریمی هم با عذرخواهی از کی‌روش گفت حاضر است روی سکوها هم به تیم ملی کمک کند، اظهار داشت: هر جا که کادر فنی صلاح بداند و از ما استفاده کند، خدمت می‌کنیم. من دوست دارم به تیم ملی برگردم می‌دانم بازی برای تیم ملی چه مزه‌ای دارد. بارها این پیراهن را پوشیده‌ام و هیچکس به اندازه من از اینکه از تیم ملی دور هستم ناراحت نیست. همه چیز هفته گذشته داشت خوب پیش می‌رفت اما انگار برخی می‌خواهند ما را مقابل مردم قرار دهند. که گفتند آنها حاضر به عذرخواهی نیستند در حالی که ما عذرخواهی کردیم. ولی عذرخواهی کتبی هیچ جا مرسوم نیست.

وی در مورد اینکه رای کمیته استیناف در مورد خودش چه شد، گفت: نمی‌دانم فقط شنیده بودم که قرار است اواخر هفته این رای صادر شود.

مهدی مهدی زاده

آروین شرقی

حامد پهلان

ندیم

احسان آریا

علی فلاح

تیام

حامد صدیقی

پرهام ابراهیمی و رضا شریفی

آمین

مهران فهیمی

علی زارعی

فرزاد فرزین

علی عبدالمالکی

حسین پورکریمی

مبین رضا زاده

علیرضا غفاری

مهدی یراحی

مهدی مدرس

کوروش مقیمی

باراد

علی کشاورز

علیرضا تأویلی

توحید عبدالهی

محسن یگانه

علی لهراسبی

مصطفی یگانه

محمدرضا هدایتی

امیر تاجیک

متین معارفی

امیر بشیر

پدرام ایرج پناه

احسان آریا

یاسر داوودیان

مهرداد

مجید خراطها

امین منصوری

علیرضا نجفی

علیرضا قربانی

عماد طالب زاده

محمدرضا هدایتی

امیر بشیر

پدرام ایرج پناه

یاسر داوودیان

مهرداد نگهدار

مهرداد نگهدار نیکو

مجید خراطها

امین منصوری

علیرضا نجفی

علیرضا قربانی

عماد طالب زاده

نیکسان

محمد راد

شاهرخ رفیعی

رضا راد

مهدی احمدوند

محمدرضا شعبانزاده

علی امینیان

احسان آریا

بابک جهانبخش

پویا بیاتی

ندیم

محمدرضا شعبانزاده

علی امینیان

احسان آریا

بابک جهانبخش

سامان مرادیان

محسن خانی و رضا شیری

مازیار فلاحی

علیرضا قربانی

حامد شمس

شاهین خسرو آبادی

علی باقری

علی لهراسبی

محمدرضا مشیری

حامد پهلان

شهرام شکوهی

علی جوکار و رضا شیری

علی رهبری

میلاد کیانی

محسن چاووشی

محمدرضا شعبان زاده

محسن چاووشی

مسعود حسینی

علی ارشدی

امیرفخرالدین

احسان تهرانچی

زانیار

محمد علیزاده

علی کاتبی

شهرام گلزاده

سامان مرادیان

بابک رهنما

مهدی یغمایی

علی اصحابی و سبحان شرکتی

محمد عظیمی

علی مومنی

مسعود امامی

علی زیبایی

متین معارفی

بهرام بیات

پیمان زارعی


92/2/26::: 2:3 ص