سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این دلها همچون تنها به ستوه آید پس براى راحت آن سخنان تازه حکمت باید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

به گزارش ایرنا، ?کریم انصاری فرد? عصر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس تهران، تمام تلاش خود را برای صعود به این رقابت ها به کار خواهند گرفت اما این مساله کافی نیست، اظهار داشت: به طور یقین راهیابی تیم ملی فوتبال به جام جهانی به سود همه خواهد بود، از این رو همه باید دست به دست هم داده و از این تیم حمایت کنند.

وی ادامه داد: ما بازی های سختی پیش رو داریم و برای کسب موفقیت در 3 بازی آینده به حمایت مردم، مسوولان و رسانه ها نیاز داریم و اگر این مهم صورت نگیرد، به طور حتم با مشکل روبه رو خواهیم شد.

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران در همین ارتباط به وحدت میان مردم، رسانه ها و مسوولان پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی اشاره کرد و افزود: در آن بازی همه از تیم ملی حمایت کردند و ما در پایان و در حالی که تیم 10 نفره شده بود، برابر تیم کره جنوبی به برتری رسیدیم نتیجه ای که کمتر کسی به آن رای داده بود.

انصاری فرد در خصوص اتفاقات دیدار برابر ازبکستان و اینکه به نظر می رسید بازیکنان تیم ملی در آن بازی مغرور شده بودند نیز، اظهار داشت: متاسفانه در این بازی هرچه تلاش کردیم توپ ها یمان تبدیل به گل نشد و این شرایط برای هر تیمی ممکن است پیش آید.

به گفته وی، دیگر صحبت کردن در مورد داوری آن بازی فایده ای ندارد اما بنا بر اظهارات کارشناسان، تیم داوری به اشتباه گل سالم ما را نگرفت و توپی که وارد دروازه ما شد در اصل باید بازیکنان تیم ملی ازبکستان، اوت دستی می انداختند که ضربه کاشته زدند.

به اعتقاد وی اگر آن گل غافلگیر کننده را از تیم ازبکستان دریافت نمی کردیم و این تیم در لاک دفاعی فرو نمی رفت، به طور حتم شکست آنان دور از دسترس نبود.

وی در پاسخ به اظهارات و انتقادات برخی از کارشناسان نیز گفت: درست است که دو بازی خوب نکردیم اما عملکردمان در این رقابت ها فاجعه آمیز هم نبوده است ما همانطور که در گذشته نیز نشان دادیم، می توانیم در روزهای سخت نتایج غیر قابل تصوری کسب کرده و به جام جهانی صعود کنیم.

مهاجم ملی پوش تیم ملی فوتبال در باره اینکه دو بازی از سه بازی ما خارج از خانه است و امکان حمایت مردمی در این دو دیدار را نداریم نیز گفت: تیم ملی فوتبال در چند سال اخیر در هر کشوری که بازی داشته است، از حمایت های مردم بومی برخوردار بوده است و این در حالی است که ما همواره دعای ایرانی ها را پشت سر خود داریم و از این بابت نگرانی نداریم.

دانلود مداحی محرم 

دانلود مداحی محرم

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 


91/8/30::: 6:45 ع