سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای عایشه ! فروتن باش که خداوند متعال، فروتنان را دوست می دارد و گردن کشان را دشمن می دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

مایکروسافت روز جمعه فایل به‌روزسانی عرضه ‌شده برای ویندوز آر تی 8.1 را حذف کرد تا مشکلات مربوط به نمایش صفحه آبی ویندوز که نشانگر نقص جدی این سیستم عامل است برطرف شود.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از کامپیوترورلد، این نسخه از ویندوز برای تبلت های مایکروسافت موسوم به سرفیس عرضه شده و کاربرانی که فایل به روزرسانی Windows RT 8.1 را بر روی سیستم های خود نصب کرده‌اند می گویند نصب آن به مختل شدن عملکرد سیستم انجامیده است. 
ادامه مطلب...

92/7/29::: 1:1 ع
  
  

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عباس آخوندی روز گذشته به همراه جمعی از معاونان خود و مدیران حمل و نقل هوایی از فرودگاه امام خمینی (ره)، طرح توسعه این فرودگاه، شهرک فرودگاهی و پروژه اتصال مترو به فرودگاه امام خمینی (ره) و شهر جدید پرند بازدید کرد.

در این مراسم رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، قائم‌مقام وزیر در امور هوانوردی و هواشناسی، مدیرکل فرودگاه امام خمینی (ره) و جمعی دیگر از مسئولان وزیر را همراهی می‌کردند.

عباس آخوندی در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران درباره مترو فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: پروژه متروی فرودگاه امام خمینی (ره) و شهر جدید پرند، پروژه‌ای مهم و استراتژیک برای اتصال این فرودگاه به تهران از طریق ریل است.

وی افزود: این مسیر ریلی خطی است که با همکاری شرکت مترو و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اجرایی می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه متروی فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر جدید پرند 52 کیلومتر طول دارد، تصریح کرد: مسیر مترو از ایستگاه متروی شاهد شروع می‌شود سپس به ایستگاه شهرک آفتاب می‌رسد، پس از آن ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) را خواهیم داشت و سپس از آنجا به شهر جدید پرند متصل خواهد شد.

* تأمین منابع مالی مترو فرودگاه امام خمینی (ره) از طریق فاینانس چین ادامه مطلب...

92/7/27::: 3:2 ص
  
  

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس، به نقل از خبرگزاری کویت،‌ خبر حل موقتی بحران بودجه‌ای و مالی آمریکا توانست کشورهای ژاپن و چین را که از این کشور طلب‌کار هستند، را خوشحال کند.

این خبر مورد استقبال ژاپن و چین قرار گرفته است، چرا که آمریکا می‌تواند، بدهی‌های و اوراق قرضه این کشورها را بپردازد.

تارو اسو وزیر مالی ژاپن در یک کنفرانس خبری در این خصوص، گفت: گفت‌وگوهای نتیجه بخش دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در فوریه آینده مشخص می‌شود.

وزیر مالی ژاپن افزود: نگرانی از شکست مذاکرات کنگره آمریکا و باراک اوباما در خصوص پرداخت بدهی‌های دولت فدرال آمریکا قبل از 17 اکتبر (روز گذشته پنج شنبه) نگرانی‌هایی را برای سرمایه‌گذاران بزرگ ژاپنی در آمریکا به وجود آورد و این نگرانی‌ها باعث کاهش سرمایه گذاری ژاپنی‌ها در آمریکا شد. ادامه مطلب...

92/7/27::: 3:1 ص